Design oděvu a obuvi - klauzurní projekt II
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr |
---|---|---|---|---|
UN6K2 | ZK | 7 |
- Garant předmětu:
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Anotace:
-
Anotace:
Předmět Ateliér - Klauzurní projekt navazuje plynule na předmět Ateliér - Semestrální práce, ale liší se délkou (trvá pouze 3 týdny), časovou dotací (120 hodin) a formou (je testem individuálních schopností studenta reagovat na zadání ve vymezeném čase).
Výukové fáze předmětu jsou:
-Zadání - strukturované podle ročníků, nebo společné - dle výukového konceptu pedagoga; téma může volně navazovat na semestrální práci, ale musí být od semestru zřetelně odděleno, případně se semestrem nesouvisí vůbec.
-Zpracování zadání + korekce - práce je zcela samostatná, s výjimkou tří kontrolních vstupů pedagogů:
a)kontrola, zda student skutečně porozuměl zadání (v 1. týdnu);
b)kontrola, zda student nejde slepou cestou (v mezidobí);
c)kontrola - korekce a koordinace formy společné instalace a obhajob (před koncem).
-Prezentace - obhajoba práce
-Hodnocení a zpětná vazba - zveřejnění všech „autorizovaných“ výsledků od osobností jury a s následným komentářem od vedoucího pedagoga (s reakcí ostatních studentů ateliéru i katedry) představuje pro studenta zásadní zpětnou vazbu a reflexi jeho práce.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Cíle předmětu:
-prověřit schopnosti studenta předvést individuální, nekonzultovaný výkon;
-vést ho k samostatné reakci na zadání konkrétního úkolu ve vymezeném čase;
-učit ho je zřetelně formulovat východiska svého uměleckého záměru a argumentačně obhájit výsledné řešení;
-rozvíjet individuální schopnosti studentů;
-prověřit schopnost zvolit odpovídající způsob prezentace i dodržet časový limit pro verbální obhajobu projektu;
-trénovat schopnost okamžité reakce na otázky, připomínky i kritiku odborné komise.
Výsledky učení:
Student je po úspěšném absolvováni předmětu schopen:
-ve vymezeném čase samostatně a tvůrčím způsobem zpracovat definovaný úkol;
-aplikovat získané odborné znalosti a praktické dovednosti;
-reflektovat ve zpracování daného tvůrčího úkolu znalosti z teorie a historie umění daného uměleckého oboru i platné etické a oborové normy a standardy;
-navrhnout a obhájit vhodná technologická řešení pro zpracování tvůrčího úkolu, včetně zhodnocení potenciálu i rizik jednotlivých alternativ;
-srozumitelně vizuálně a verbálně prezentovat výstupy své tvůrčí činnosti odborné i široké veřejnosti.
- Studijní materiály:
-
Literatura je vybrána v závislosti na aktuálním zadání a zpracovávaném tématu.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: