Základy 3D Animace 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr |
---|---|---|---|---|
2771 | ZK | 2 |
- Garant předmětu:
- Filip Hepnar
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Filip Hepnar
- Anotace:
-
Semestrální výuka je zameřena na technické základy programu Cinema 4D s obecnou orientací v 3D prostředí. Kurz je určen začátečníkům, proto je seminář vhodný i pro studenty, kteří nikdy ne-přišli do kontaktu s žádným 3D programem. Studenti mají možnost konzultovat své práce nebo funkce aplikace, o které se zajímají.
Nejedná se o hluboké ponoření do složitých funkcí programu, ale spíše o tzv. Motion design, který můžeme pozorovat jako cirkus na poli trojdimenzionální grafiky. Nahlédneme také na okraj vizuál-ních efektů jako je např. motion tracking a přidání 3D modelů do reálné scény.
Teorie: Technický úvod do 3D prostředí, seznámení s polygony a vertexi
Praxe:
- Orientace v uživatelském prostředí
- Tvorba 3D objektů a jejich modelace
- Animace a práce s kamerou
- Nasvicování scény a její render
- Simulace objektů za pomocí Rigid body
- Motion design, MoGraph
- VFX, Cinema 4D + After effect
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
- ukázat využití motion designu v praxi
- diskuze o současných motion designerech, kteří využívají program Cinema 4D jako hl. nástroj
Výsledky učení:
- samostatná orientace v rozhraní Cinema 4D
- schopnost exportu ucelené animace (světla, render, frame-rate,postprodukce)
- zvládnutí MoGraphu
- Studijní materiály:
-
Doporučené weby:
http://motionographer.com
https://greyscalegorilla.com
https://www.maxon.net
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2021/2022:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2021/2022:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: